Home Media & Marketing Snapchat lanseaza Brand Profiles
Media & Marketing

Snapchat lanseaza Brand Profiles

Odata cu Brand Profiles, lansat incepand cu joi, 16 iulie 2020, Snapchat ofera marcilor un spatiu permanent pentru a iesi in evidenta, pentru a-si pune in valoare continutul, direct pe aplicatie si datorita, in special, realitatii augmentate si native store.

Brand Profiles aduna diferitele experiente ale marcii in sanul unui singur si aceluiasi spatiu ceea ce le permite partenerilor sa ajunga la un public mai greu de atras, sa il atraga prin intermediul internetului. Drept urmare, reteaua sociala a ales sa se asocieze cu numai putin de 30 de marci mondiale precum Dior, Louis Vuitton, Too Faced, Gucci, VSCO si multe altele pentru a putea extinde experienta clientilor. In ceea ce priveste marca, functionarea este cat se poate de simpla insa extrem de bine gandita : companiile isi pot administra profilul si insight direct pe aplicatie si sa creeze un spatiu in care sa gazduiasca Lenses pentru ca utilizatorii sa le poata descoperi in permanenta. Pentru consumatori, brand profile oferit de Snapchat se dovedeste a fi o oportunitate de a descoperi cu mai mare usurinta experiente amuzante dar si de a putea cauta si descoperi marci verificate in aplicatie.

Snapchat propune marcilor patru elemente si anume :

  • AR Lenses, care permite marcilor sa inregistreze si sa isi prezinte Lenses pentru a lasa utilizatorii sa le descopere sau sa le reviziteze ;
  • Native Store care le va permite utilizatorilor de Snapchat sa achizitioneze articole direct de pe aplicatie ;
  • Highlights care reprezinta o colectie de stories sau poze direct pe profilul unei marci pentru a le face cunoscute utilizatorilor;
  • Story Posts care nu sunt altceva decat stories publicate pentru a impartasi ceea ce se intampla in sanul unei marci zi de zi;
Vezi si:  Perceptum si Samsung Romania sustin digitalizarea retailului romanesc

O solutie noua care le permite marcilor sa aiba mai multe informatii despre consumatorii lor, sa le inteleaga preferintele si perceptiile.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *