Brave Together: Maybelline New York se angajeaza impotriva depresiei
2 min read
Anul pandemiei mondiale care tocmai a trecut a avut consecinte dramatice asupra sanatatii mentale, a tinerilor in special. Maybelline New York lanseaza in aecest context Brave Together pentru a sensibiliza oamenii cu privire la problematica anxietatii si depresiei.
Chiar daca sunt invizibile, tulburarile mentale nu sunt mai putin dureroase si reale pentru milioane de persoane. O persoana din cinci din lume este afectata de depresie. Compania Maybelline New York a decis sa se angajeze in lupta impotriva depresiei si anxietatii.
Cunoscuta marca de make-up a fost mereu angajata pentru bunastarea si increderea in sine a persoanelor. A devenit din ce in ce mai constienta ca este nevoie de acest lucru de-a lungul anilor si, odata cu criza santitara care a paralizat lumea din iarna anului 2020, lucrurile s-au agravat.
Conform unei anchete efectuate de specialisti, 32% din persoanele cu varsta cuprinsa intre 18-24 de ani prezinta o tulburare de sanatate mentala si 21% din persoanele cu varsta de sub 25 de ani raporteaza simptome de depresie. 2din 3 tineri sunt de parere ca pandemia a avut un impact devastator asupra sanatatii lor mentale.
Maybelline New York a decis sa se asocieze cu Unafam pentru a stabili un plan de bataie. Rezultatul: Brave Together, un program pentru tinerii afectati de depresie si de tulburari mentale, care se va derula in urmatorii cinci ani.
Brave Together: o campanie pentru a lupta impotriva tulburarilor mentale
Obiectivul campaniei Brave Together este acela de a sensibiliza publicul cu privire la realitatea tulburarilor mentale si sa le ofere celor care sufera de aceste probleme solutii adaptate. Prima solutie gasita sunt trei mini jocuri intitulate: repereaza semnele – alege cuvintele – gaseste ajutor. Unafam urmeaza sa propuna solutii reale si va infiinta o linie telefonica speciala pentru persoanele aflate in suferinta psihica si pentru anturajul acestora precum si numeroase sesiuni de “sensibilizare”.