Home Media & Marketing Verizon Media lanseaza un nou format publicitar, Brand Story
Media & Marketing

Verizon Media lanseaza un nou format publicitar, Brand Story

Brand Story, noul format publicitar Verizon Media este disponibil incepand cu data de 9 iulie si le permite utilizatorilor sa isi reutilizeze story-urile provenite din retelele sociale pentru a le difuza prin intermediul Verizon Media Ad Platform.

Formatul imersiv Brand Story propune un panel mare de continuturi precum clipuri video, texte, sondaje sau chiar teste sau modul de cumparaturi. Un numar mare de optiuni pentru a intari angajamentul fata de consumatori. Poate fi integrat direct in continutul articolelor sau pe full screen, cu un singur click. Este vorba despre ultimul nascut dintr-o serie de formate publicitare interactive si imersive disponibile pe Verizon Media Ad Platform, o solutie publicitara care permite atingerea unei audiente internationale cu ajutorul unor canale multiple precum clipuri video, texte, DOOH, televiziune smart, etc.

Conform unui studiu efectuat de Forester publicat in 2019, consumul de story-uri a explodat literalmente. In jur de trei utilizatori de smartphone-uri din patru (74%) consulta storie-urile pe retelele sociale in fiecare saptamana. Nu este deloc suprinzator faptul ca cei care fac acest lucru sunt tinerii, cei mai mari consumatori totodata. 74% din cei cu varsta cuprinsa intre 18-24 de ani si 68% din cei cu varsta cuprinsa intre 25-34 de ani declara ca vizioneaza zilnic storie-uri pe retelele sociale. Conform unor studii efectuate, consumatorii sunt in asteptare de continut provenind din surse de informare verificate, in care pot avea mai mare incredere. De altfel, marcile au o imagine mai pozitiva (+35%) si intentiile de cumparare crresc (16%) in momentul in care este difuzat un spot publicitar intr-un cadru editorial premium.

Vezi si:  [Tricou de designer] Desenul în viața Iuliei Ignat: acasă, la catedră și în competiții de creație

Brand Story a fost dezvoltat de catre Verizon Media Ad Platform, in colaborare cu Newsroom Al, o societate tehnologica bazata in Londra. Acest nou format este disponibil in orice zona EMEA incepand cu data de 9 iulie. Pe plan international va ajunge pana la sfarsitul anului.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *