Renault isi regaseste ambitiile in China
2 min readUn parteneriat cu Geely ar putea rezolva toate problemele intampinate de Renault.
Marca cu forma de diamant a anuntat, la inceputul saptamanii, o noua colaborare cu chinezul Geely, proprietarul Volvo si actionar la Daimler. In planul sau botezat “Renaulution”, prezentat la inceput de an, piata asiatica, China in special, marca un intreg capitol a noii foi de drum prezentate de Renault.
Prezenta Renault in China trebuie reinventata prin intermediul unor modele noi, comerciale, care sa se bazeze pe o strategie de parteneriat solida si la nivel national. Aceasta era declaratia facuta de Luca di Maio in urma cu sase luni. Aceasta dorinta se concretizeaza deci cu Geely si cu un nou obiectiv in productia de modele hybrid.
China si Coreea de Sud
Renault isi regaseste ambitiile pe o piata de care incepea sa se indeparteze incetul cu incetul. Acest lucru se intampla in primavara anului 2020 in special, cand constructorul anuntase retragerea din productie a modelelor Kadjar, Captur si Koleos, in profitul vehiculelor utilitare. Cu Geely, incepe un nou parteneriat pentru a folosi tehnologiile de hybridare si pentru a reveni rapid pe piata.
Intr-un comunicat, Renault a detaliat faptul ca in China, pe baza tehnologiilor existente, utilizate de Geely Holding si, datorita amprentei industriale mature, cei doi parteneri vor prezenta impreuna vehicule hybrid marca Renault. Renault va contribui la strategia de marca, la dezvoltarea canalelor si serviciilor, definind un parcurs client potrivit.
Parteneriatul se va continua si in Coreea de Sud. De data aceasta, Renault va opera in special pentru Geely cu marca Lynk&Co. Insa, acest lucru nu face decat sa adauge o activitate suplimentara pentru Samsung Motors, in sanul tarii, o filiala a grupului Renault din 2000. Niciun obiectiv in cifre nu a fost oferit pentru moment. Nici in China, nici in Coreea de Sud.
In ianuarie, directorul Renault declara ca pana in 2030 obiectivul este acela de a realiza o cifra de afaceri de un miliard de euro.