Home Media & Marketing Viitorul marketingului: tendinte in ceea ce priveste comportamentul consumatorului
Media & Marketing

Viitorul marketingului: tendinte in ceea ce priveste comportamentul consumatorului

Descopera in cele ce urmeaza cateva schimbari potential importante in comportamentul consumatorului in ulimele luni. Unele din ele reprezinta accelerari semnificative ale tendintelor existente, altele nu au aparut decat recent. Ceea ce urmeaza reprezinta o serie de sugestii cu privire la maniera in care responsabilii marketingului pot incepe sa raspunda.

O mare transformare digitala a cumparaturilor. Consumatorii isi indreapta din ce in ce mai tare atentia spre mijloacele digitale si contactului redus pentru a avea acces la produse si la servicii. Aceasta evolutie ar trebui sa urmeze si in viitorul apropiat, intr-o mica sau intr-o mai mare masura, deoarece comertul electronic este adesea mai eficient, mai putin costisitor si mai sigur pentru clienti decat cumparatorii din magazinele fizice.

E-service : pentru consumatori.  Nu doar ca persoanele incep sa cumpere din ce in ce mai mult si din ce in ce mai des online insa se asteapta si sa poata efectua unele sarcini si sa acceada la serviciile online in egala masura. Pentru specialistii in marketing, aceasta incredere crescanda a consumatorilor in utilizarea serviciilor online lasa sa se intrevada o crestere potentala a cererii si posibilitatea de a crea noi conexiuni cu oamenii.

Comunitate : localizarea experientelor. Oprirea cvasi-totala a iesirilor si alte constrangeri actuale au facut cartierele locale mlt mai importante – inclusiv o cerere a retelelor sociale locale. Companiile care cauta sa isi dezvolte legaturile cu consumatorii pot deci sa profite de localizarea marketingului. Pentru a gestiona aceasta activitate si acest angajament hiperlocal, responsabilii de marketing ar trebui sa isi revada modelul de functionare pentru a-si asigura o prezenta mai granulara la scara mondiala. Aceasta abordare ar trebui sa se bazeze pe numeroase capacitati dezvoltate in jurul personalizarii (in special analiza, mesageria pe baza de declansatori si abordarile agile de test si de invatare) si va necesita in egala masura redimensionarea productia de continut si regandirea gestionarii performantelor.

Arata prietenilor!
Vezi cele mai noi stiri financiare si economice pe capitalul.ro. Ramai la curent cu evolutia banilor.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *