Uber isi ofera Drizly, un serviciu de livrare de bauturi alcoolice pentru 1,1 miliarde de dolari
2 min read
Uber a decis sa achizitioneze un start-up in plina dezvoltare pentru suma de 1,1 miliarde de dolari. Drizly, serviciul de livrare de bauturi alcoolice va fi integrat direct in aplicatia Uber Eats. Compania a tinut totusi sa precizeze ca va mentine acest start-up sub forma unei aplicatii distincte in viitorul apropiat.
Presedintele Cory Rellas si incredibila sa echipa au facut din Drizly o reusita incredibila, au reusit sa se bucure de profit intr-un timp relativ scurt, de un procent de 300% de la un an la altul. Integrand Drizly in familia Uber s-a putut accelera aceasta traiectorie, expunand Drizly publicului Uber si extinzand prezenta sa geografica.
Un an 2020 dificil pentru Uber
Pentru moment, folosirea acestui serviciu este limitata pe piata americana. Functioneaza deja in 1400 de orase din America de Nord si isi continua expansiunea in functie de diferitele legislatii aplicate in materie de alcool.
Anul 2020 a fost unul destul de dificil pentru Uber care a fost lovit din plin de consecintele pandemiei. Spre exemplu, in al doilea trimestru al anului, compania a anuntat o pierdere de 1,8 miliarde de dolari, cu o scadere a cifrei de afaceri de 29%, adica 2,2 miliarde de dolari. In fata acestor rezultate deloc bune, compania a fost nevoita sa concedieze 3700 de angajati in luna mai anul trecut.
In ciuda acestor numeroase dificultati, compania a incercat sa isi diversifice activitatea si sa isi indrepte atentia spre logistica. Astfel, Uber Freight a adus castiguri substantiale companiei. Uber face astfel apel la soferii de camioni independenti pentru a raspunde acestor tipuri de cereri. Anul trecut, Uber a achizitionat Postmates pentru suma de 2,5 miliarde de dolari. Ideea este aceea de a-si extinde serviciul de livrari Uber Eats care a inceput sa ia amploare.