Cu Ghibli Hybrid, Maserati dezvaluie primul sau autovehicul electrificat
2 min readMaserati ne prezinta in mod oficial primele informatii cu privire la Ghibli, primul sau autovehicul electrificat.
Chiar daca va trebui sa mai avem putin rabdare pana cand vom vedea pe sosele o noua generatie de Ghibli, Maserati a decis sa isi actualizeze actuala gama de berlina si sa dezvaluie o noua masina, complet electrificata din istorie, odata cu Ghibli Hybrid. Pentru asta, constructorul facut o serie de schimbari radicale, mai ales in ceea ce priveste stilul, care a evoluat enorm in ultima perioada, in continuitatea discretei restilizari operate in 2017, cu sosirea unui calandru si optici vizibil redesenate.
Noua Ghibli Hybrid inaugureaza in egala masura note de culori albastre, distinctive de toate viitoarele modele hybrid ale marcii: pe Ghibli Hybrid, se regasesc pe etrierele de frana, pe laterale sau pe interior, pe scaune. Sistemul de infotainment conectat este actualizat in egala masura odata cu sosirea unui ecran tactil mai mare (10,1 inchi spre deosebire de 8,4 inchi cum era pana in prezent).
Insa, principala noutate se afla in special sub capota – daca majoritatea se asteapta la o versiune hybrid reincarcabila pentru Maserati Ghibli, in realitate, acest lucru nu va fi posibil. Maserati a optat pentru un motor de 4 cilindri, de 2.0 litri, asociate la o baterie 48 V si la un e-Booster si cuplata la o cutie de viteze automata ZF. Ansamblul dezvolta o putere de 330 CP, ceea ce permite trecerea de la 0 la 100km/h in doar 5,7 secunde pentru o viteza maxima de 255 km/h. Maserati Ghibli este cu 80 de kilograme mai usoara decat predecesoarele sale si mai puternica cu 55 CP decat versiunea V6 Diesel, cu 275 CP pe care o inlocuieste.
Aceasta Ghibli Hybrid reprezinta prima etapa de electrificare a gamei Maserati – va trebui sa asteptam anul viitor pentru a vedea un model 100% electrificat odata cu noile GranTurismo si GranCabrio.