Home Companii Kinder comercializeaza o noua marca de biscuiti
Companii

Kinder comercializeaza o noua marca de biscuiti

Noii biscuiti ai marcii, botezati Duo, seamana cu cei comercializati de unul din concurentii sai directi insa se diferentiaza prin faptul ca propune doua tipuri de ciocolata diferite.

Atunci cand Kinder, una din marcile vedeta din gradina italianului Ferrero lanseaza un nou produs, in magazine este aglomeratie. Marca favorita a copiilor din intreaga lume s-a lansat si in segmentul biscuitilor. Astfel, dupa Kinder Cards, Kinder Happy Hippo si CereAlé (existente in mai multe versiuni) in supermarketuri deja se gasesc biscuitii Kinder Duo.

La prima vedere, ai impresia ca biscuitii Kinder Duo seamana cu biscuitii Petit Ecolier oferiti de marca LU insa se diferentiaza putin prin faptul ca jumatate sunt cu ciocolata alba, jumatate cu ciocolata cu lapte. Insa, fara indoiala, aceasta noutate ii va atrage pe curiosi, fie datorita compozitiei, fie datorita formei.

O diversificare buna

Kinder Cards au adus un profit de 14 milioane de euro grupului in 2020, clasandu-se pe primele locuri in materie de inovatie. Happy Hippo a avut o cifra de afaceri evaluata la peste 6 milioane de euro anul trecut si a ocupat locul doi in topul preferintelor, dupa inghetatele oferite de Ferrero.

In octombrie anul trecut, marca a sarbatorit 30 de ani de existenta si Ferrero a lasat un joc-concurs in urma caruia se puteau castiga o pereche de adidasi. Cu Nutella, Kinder sau Rocher, grupul Ferrero stie sa profite de marcile sale pentru a se bucura de succes si de profit. Indiferent daca este vorba de ciocolata, biscuiti, briose sau inghetata, fiul fondatorului a decis sa ofere un suflu nou grupului. Si se pare ca ideile sale functioneaza de minune. In anul 2020, grupul a realizat o cifra de afaceri de peste 12 miliarde de euro.

Vezi si:  Lufthansa inregistreaza primul beneficiu net trimestrial dupa pandemia cu Covid-19

Cu siguranta anul acesta grupul va mai veni cu ceva la fel de delicios menit sa ne surprinda pe toti.

Sursa: https://www.capital.fr/entreprises-marches/kinder-commercialise-un-nouveau-biscuit-dans-les-grandes-surfaces-1430887

Arata prietenilor!
Vezi cele mai noi stiri financiare si economice pe capitalul.ro. Ramai la curent cu evolutia banilor.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *