conturi in euro

Cum evaluezi serviciul de asistenta tehnica atunci cand achizitionezi un plan de gazduire site?

3 min read
Gazduire site

Administrarea unui website nu este intotdeauna o sarcina usoara, iar erorile pot aparea oricand. Din acest motiv, este necesar sa ai parte de o echipa de asistenta tehnica care sa-ti stea mereu la dispozitie. In cazul in care firma de gazduire site nu ofera acest serviciu sau are servicii ce nu sunt de calitate, lucrurile pot deveni complicate. Iata ce trebuie sa stii despre asta!

Cat de important este suportul pentru clienti?

Partea de customer support este neglijata de multi clienti noi ai companiilor de hosting. Cu toate acestea, sunt sanse mari sa intampini pe parcurs probleme de functionare la care sa nu gasesti solutia pe internet.

O echipa de suport tehnic profesionala te poate ajuta in urmatoarele moduri:

  • Instalarea de instrumente noi pe serverul de gazduire site. Printre cele mai populare CMS-uri se afla WordPress, Joomla si Magento. De asemenea, exista alte sute de sisteme si extensii pe care le poti utiliza in afacerea ta online. Instalarea lor nu se poate insa realiza intotdeauna printr-un singur click si vor exista inconveniente in cazul in care nu esti specialist in domeniu.
  • Gestionarea erorilor tehnice. Daca nu ai foarte multe cunostinte legate de industria de hosting, probabil nu stii exact ce cauze duc la blocarea anumitor pagini sau la afisarea mesajelor de avertisment. Din fericire, acestea pot fi indepartate in cateva minute si nu este nevoie sa te ocupi personal de ele.
  • Modificarea pachetelor existente. In clipa in care site-ul tau web are parte de cresteri masive, s-ar putea sa ai nevoie de resurse aditionale. In acest caz, nu trebuie decat sa trimiti un mesaj si sa discuti cu cineva legat de acest aspect. Vei primi sfaturi si sugestii cu privire la imbunatatirile pe care le poti face, precum si costurile asociate.
Vezi si:  De ce smartphone-urile reconditionate au cucerit Europa

Asigura-te ca toate serviciile de gazduire site sunt disponibile 24/7. In multe circumstante, intreruperea serviciilor de hosting duce la pierderi financiare si afecteaza pozitia in motoarele de cautare. In plus, este neplacut sa astepti zile intregi pana cand ti se raspunde la intrebari

De ce criterii sa tii cont pentru a stabili calitatea serviciilor de suport tehnic?

Desi nu exista un mod specific de evaluare, te poti orienta in functie de anumiti indici. Spre exemplu, este prezent suportul cu prioritate? Aceasta specificatie face referire la rapiditatea in raspuns si poate fi un dezavantaj pentru cei care aleg pachete de hosting ieftine. Este important sa dispui de un angajat in maxim 5-10 minute de la contact, fiindca altfel vei pierde timp pretios. Unele companii raspund si in functie de prioritatea problemei, dar acest lucru va duce la intarzieri.

In general, contactarea se realizeaza prin e-mail sau printr-un sistem de tichete disponibil direct in platforma. Deschiderea unuia se poate face atunci cand nu dispui de mult timp liber pentru o interactiune si este recomandat sa oferi toate detaliile inca de la inceput. In situatia in care este vorba de o problema care necesita o discutie, ai nevoie de o persoana disponibila pe live chat. Timpul de raspuns nu este intotdeauna instant, dar in mod sigur cineva va prelua legatura si iti va pune intrebari cand este nevoie. Uneori, ai la dispozitie o sectiune de knowledge base, spre care vei fi redirectionat.

Vezi si:  Lenovo Yoga Duet 7i, ramai conectat oriunde ai fi

Cum sa te asiguri ca alegi firma potrivita de gazduire site?

Poti citi recenzii despre multi furnizori, insa acestea nu reflecta intotdeauna realitatea. De aceea, cel mai bine ar fi sa te orientezi spre o companie care ofera o garantie de satisfactie. Astfel, daca nu esti multumit de calitatea serviciilor, ai posibilitatea sa-ti primesti banii inapoi.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *