Esti managerul unui cabinet de optică medicală? Citește acest articol!
1 min readManagerii/factorii de decizie se împart în două categorii: inovatorii și imitatorii. Dacă ești un manager care inovezi și vii cu soluții noi pentru clienții tăi, în mod constant, te felicităm! Știm cât este de greu.
Dacă însă ești un manager imitator, care:
- atunci când apare un nou competitor în piață îți schimbi sigla cu una asemănătoare (facem referire la planul local, nu național)
- furi textele reclamelor;
- copiezi strategiile de marketing;
- cauți să copiezi gama de culori ale competitorului, mai mai să poți profită de pe urmă confuziei (la fel, pe plan local, în Galați)
… avem câteva sfaturi pentru tine să te ajutăm să livrezi clienților o experiență unică, să-ți validezi și să-ți individualizezi un concept de business/branding/marketing și să găsești o formulă prin care să te diferențiezi. Acest articol este fix pentru tine!
Citeste continuarea aici: https://opticalmed.ro/esti-managerul-unui-cabinet-de-optica-medicala-acest-articol-este-pentru-tine/