Tendinte marketing pentru anul 2021
2 min read
In ceea ce priveste marketingul digital al anului 2021, avem deja o idee despre principalele tendinte pe care le vom enumera in cele ce urmeaza.
Favorizeaza continutul difuzat de clientii tai
Folosind continutul creat de catre clientela ta, mai degraba decat propriul tau cntinut vei instala un sentiment de autenticitate cu clientii tai. De la popularizarea infloritoare a influencerilor pe platformele de retele sociale, continutul difuzat de persoanele din exterior pentru compania ta are un impact deloc de neglijat. In plus, in ultimul an, din cauza distantarii sociale, continutul difuzat de catre consumatori are o importanta mult mai mare decat in trecut.
Comert online prin intermediul retelelor sociale
Nu mai este un secret acest lucru insa, dupa cum bine stii si tu, retelele sociale sunt niste platforme excelente pentru a promova si pentru a vinde produse online. Datorita aparitiei Facebook Shops, Instagram Shops si Pinterest Shopping Ads, platformele de retele sociale si-au castigat un loc considerabil in e-Commerce-ul actual. In zilele noastre, peste 55% din persoane folosesc retelele sociale pentru a cumpara online drept urmare este primordial sa integrezi aceasta tehnica strategiei tale de marketing digital daca vinzi produse online. Drept urmare, este primordial sa fii disponibil si vizibil pentru client, produsele tale sa fie disponibile pe diferitele retele sociale, tinand cont de situatia actuala in care numerosi sunt cei care prefera sa isi faca cumparaturile la distanta.
Foloseste-ti marca pentru a sustine o cauza
In ultimul an, numeroase cazuri sociale si de mediu au fost sustinute si promovate de activisti. Companii cunoscute s-au implicat si ele la randul lor in aceste cauze. Un exemplu perfect in acest sens este oferit de Nike care, in 2018, a folosit o figura cunoscuta in sport pentru a denunta inegalitatile rasiale din Statele Unite ale Americii. Numerosi sunt cei care au urmat acest exemplu si si-au aratat sustinerea pentru aceste cazuri prin intermediul marketingului online.