conturi in euro

De ce Adobe cheltuie 20 de miliarde de dolari pentru a cumpara un concurent

2 min read

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Adobe realizeaza una din cele mai mari operatiuni de dezvoltare interna, oferindu-si Figma.

Intr-o perioada in care majoritatea companiilor Tech americane intampina numeroase probleme, anuntul achizitionarii societatii Figma, un editor de unelte de cloud, pentru suma de 20 de miliarde de dolari de catre Adobe, nu are cum sa treaca neobservat.

Concret, acest start up ar fi fost evaluat pentru suma de 10 miliarde de dolari in cadrul ultimei runde de finantare, anul trecut. Anul acesta profitul se estimeaza undeva la 400 de milioane de dolari. In plus, se afla in concurenta directa cu programul XD oferit de Adobe.

Wall Street, sanctiune grea pentru Adobe

Figma reprezinta o solutie deosebit de apreciata in randul designerilor. Este un software care permite conceperea de prototipuri. De altfel, propune FigJam, un software ideal pentru reuniunile din cadrul companiilor. Fara indoiala, profesionistii din domeniu vor urmari indeaproape aecasta achizitie in speranta ca aceste unelte nu vor avea prea tare de suferit.

Vezi si:  Idei de afaceri care fac din tine propriul tau manager

Evident, directorul PDG lauda meritele acestui acord si a declarat ca aceasta fuziune dintre Adobe si Figma este transformationala si va accelera viziunea companiei cu privire la creativitatea colaborativa.

Daca totul decurge conform planului, Dylan Field, co-fondatorul si actualul director Figma se va afla la conducerea companiei. Investitorii insa nu sunt foarte convinsi de viitorul acestei fuziuni, nu par deloc incantati de aceasta manevra. Actiunile Adobe au scazut cu numai putin de 17% joia trecuta, pe Wall Street, ceea ce duce capitalizarea sa la suma de 29 de miliarde de dolari.

Figma a fost creata in anul 2012 si creeaza software de design bazat pe cloud, un lucru care le permite echipelor sa colaboreze in timp real.
Adobe a declarat ca va integra unele dintre caracteristicile celorlalte produse ale sale, precum ilustratia, fotografia si tehnologia video, in platforma Figma.

Sursa: https://www.presse-citron.net/pourquoi-adobe-depense-20-milliards-pour-racheter-un-concurrent/

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *