Idei de comunicare pentru companii in perioada de pandemie
2 min read
Dupa cum stim cu totii, economia mondiala este pusa pe pauza de la inceputul acestei crize sanitare fara precedent. Majoritatea companiilor si-au incetat activitatea timp de doua luni cat a durat starea de urgenta. Pierderile sunt colosale. Pentru a va ajuta sa iesiti cu bine din aceasta perioada am pregatit pentru voi cateva idei de comunicare pertinente.
Creeaza un newsletter intern. Mai mult ca niciodata, este important pentru o companie sa mentina comunicarea cu salariatii care se afla fie in somaj tehnic, fie lucreaza de acasa. Este important ca salariatii sa fie informati cat mai des cu putinta, sa fie la curent cu noutatile si posibilele schimbari aparute. Avantajele unui newsletter sunt multiple. Poti fi citite de oricine, chiar si de cei care nu folosesc retelele sociale, permit o sinteza de informatii care se concentreaza asupra lucrurilor esentiale.
Comunica prin intermediul retelelor sociale. Optand pentru Facebook sau Linkedin vei putea crea un grup privat cu salariatii tai si sa difuzezi informatii exclusive dedicate salariatilor si sa raspunzi la eventualele intrebari ale acestora.
Comunica via SMS. Nu ezita sa trimiti informatiile importante prin SMS deorece s-ar puea ca unii sa nu aiba tot timpul acces la Internet.
Cum sa pregatesti reluarea activitatii
Atunci cand pandemia va lua sfarsit si economia va fi relansata, va trebui sa maximizezi potentialul de vanzari al companiei tale, permitand internautuilor sa iti gaseasca cu usurinta compania pe Internet. Referentierea naturala necesita putin timp, este drept urmare necesar sa anticipezi acest lucru cat mai rapid cu putinta. Poti crea noi unelte de marketing deoarece va trebui sa iti relansezi produsele. Creeaza o campanie publicitara, creeaza clipuri video in care sa iti promovezi produsele sau serviciile si comanda tricouri cu logo-ul companiei.