Categories
NEWS ALERT

Studiu Herbalife – Romanii nu au timp pentru micul dejun! 53% dintre romani işi doresc reţete extrem de rapide pentru prepararea micului dejun

MICUL DEJUN ÎNSEAMNĂ NORMALITATE
Studiu Herbalife  – Românii nu au timp pentru micul dejun! 53% dintre români îşi doresc reţete extrem de rapide pentru prepararea micului dejun

De la prima oră a dimineţii parcurgem în minte agenda zilei și începem să ne planificăm resursele de energie. Cu toţii ne dorim să rezistăm, să fim în formă şi ne îndeplinim obiectivele. Toate acestea sunt realizabile, spun specialiştii, dacă ne rezervăm timp pentru micul dejun.
“Este important şi sănătos să mâncăm dimineaţa, iar acest obicei înseamnă normalitate şi nu ar trebui să presupună un efort din partea nimănui,” spune Conf. Univ. Dr. Corina Zugravu, medic primar Igiena Alimentației şi Nutriție şi membru în Comitetul Consultativ în Nutriţie al Herbalife.
Obiceiurile alimentare sunt în directă legătură cu stilul de viaţă, iar românii au înţeles în ultimii ani cât de important este să ai un stil de viaţă sănătos şi au început să-l practice din ce în ce mai mult. Dacă până nu demult cina era cea mai importantă masă a zilei, un obicei complet nesănătos după aprecierea specialiştilor, în 2017 românii au înţeles importanţa micului dejun.

Studiu Herbalife

Studiul regional Herbalife, „Micul dejun – Atitudini și comportamente”*, implementat în România de către compania de marketing şi cercetare Lightspeed, în aprilie 2017,  a identificat atitudinile și obiceiurile reale ale românilor cu privire la un stil de viață echilibrat începând de la micul dejun. Chiar dacă 86% dintre români sunt de acord că micul dejun este cea importantă masă a zilei, doar 56% mănâncă în fiecare dimineaţă, iar o treime dintre aceştia admit că servesc micul dejun de maximum trei ori pe săptămână sau niciodată.
Principalele motive pentru care românii nu mănâncă micul dejun sunt lipsa senzaţiei de foame, lipsa timpului şi teama de a nu se îngrăşa. Cei care nu mânăncă dimineaţa au mărturisit câteva dintre efectele negative experimentate: senzaţia accentuată de foame resimţită până la ora prânzului, prânz copios, lipsa de energie şi concentrare în prima parte a zilei.
Femeile sunt primele care sar peste micul dejun, şi spun că fac asta din obişnuinţă, chiar dacă senzația de foame există. Şi pentru că sunt mereu pe fugă, tot ele, au înlocuit micul dejun cu o ceașcă de ceai sau de cafea. Persoanele cu vârste cuprinse între 46-65 de ani iau micul dejun mai des, în medie de 3-4 ori pe săptămână, observându-se că cei care au un nivel de educaţie superior tind să ia micul dejun mai des comparativ cu cei cu o educaţie medie.
„Se vorbește foarte mult despre viața sănătoasă tocmai pentru că foarte puțini o pun în practică. Dacă ea ar deveni rutină, probabil că s-ar vorbi mai puțin despre ea. Acest lucru este valabil şi în cazul micului dejun. Este important şi sănătos să mâncăm dimineaţa, iar acest obicei înseamnă normalitate şi nu ar trebui să presupună un efort din partea nimănui. Corpul se trezeşte sărăcit de energie după 10 – 12 ore şi are nevoie de combustibil, pentru că în prima parte a zilei lucrăm şi parcurgem o etapă extrem de activă pentru care avem nevoie de resurse,” spune Conf. Univ. Dr. Corina Zugravu, medic primar Igiena Alimentației şi Nutriție şi membru în Comitetul Consultativ în Nutriţie al Herbalife.
85% dintre românii care mănâncă micul dejun aleg să îl servească acasă, iar restul de 15% aleg să mănânce prima masă a zilei la birou sau în drum spre birou. Doar 50% dintre cei care mânâncă micul dejun mărturisesc că extrem de rar alocă între 5 şi 15 minute pentru a sta la masă dimineaţa, timpul alocat în mod frecvent fiind mult mai redus.
Numărul celor care aleg să mănânce dimineaţa ar putea creşte, 53% dintre români dorindu-şi să aibă acces la reţete extrem de rapide pentru prepararea micului dejun. 48% îşi doresc opţiuni cât mai variate de alimente pentru mic dejun şi mâncăruri cu gusturi cât mai savuroase, 21% îşi doresc produse gata preparate de consumat, în timp ce 22% se gândesc şi la costuri, acestea trebuind să fie cât mai convenabile.

Vezi si:  Piaţa de FACILITY MANAGEMENT din Romania a ajuns la 3 miliarde de euro

Ce consumă românii la micul dejun?

Primele opţiuni ale românilor pentru micul dejun sunt: ouă (75%), brânză (67%), pâine şi cafea (65%), iaurt (58%), unt (55%), cârnaţi, şuncă şi proteine de origine animală (51%).
Micul dejun ideal recomandat de către specialişti ar trebui să conţină fructe sau sucuri de fructe, fibre şi proteine.
„Nu este important doar să servești micul dejun, ci contează foarte mult ce și cât mănânci. De exemplu, dacă alegi pentru prima masă a zilei carbohidrați simpli, cum ar fi produsele de patiserie, aceștia nu vor furniza cantitatea de proteine necesară pentru fiecare masă. Acest obicei te va face să simți și mai mult foamea pe timpul zilei. Un mic dejun bogat în proteine va reduce poftele pe parcursul zilei, iar acest lucru ajută mult la controlarea apetitului. Hidratarea nu trebuie nici ea neglijată, corpul având nevoie şi de lichide,” spune Conf. Univ. Dr. Corina Zugravu, medic primar Igiena Alimentației şi Nutriție şi membru în Comitetul Consultativ în Nutriţie al Herbalife.

Micul dejun Herbalife

Herbalife propune un mic dejun complet, extrem de rapid de preparat, care aduce şi o primă experiență a zilei, influenţând atât starea de spirit cât și forma fizică. Un mic dejun echilibrat furnizează nutrienții esențiali, crește capacitatea de concentrare şi va îmbunătăți nivelul performanțelor pe parcursul zilei.
„Un mic dejun convenabil trebuie să fie sănătos, bogat în proteine şi semințe sănătoase și să aibă un conținut scăzut de grăsimi. Shake-ul cu proteine Herbalife este perceput din ce în ce mai mult ca opțiune pentru a fi consumat din mers, la prima oră a dimineţii, iar acest lucru ne demonstreză că românii sunt deschişi în a-şi schimba opţiunile de mic dejun. În timpul săptămânii,  micul dejun se  consumă  în grabă. În weekend-uri, în schimb, micul dejun devine o activitate relaxantă şi mult mai placută”, declară Angela Căpăţînă, Marketing & Sales Manager Herbalife România.

Vezi si:  Unior-Tepid depaseste 10 milioane euro la finele anului si mizeaza pe o crestere controlata in 2018

Shake-urile Herbalife Formula 1, o masă hrănitoare în doar 5 minute  – Shake-urile Formula 1 conţin o combinaţie echilibrată de proteine, carbohidraţi complecşi vitamine şi minerale. Formula 1 este rapid, delicios şi uşor de preparat. Poate fi şi personalizat, în funcţie de gusturi, putând fi adăugate fructe, lapte sau seminţe. Dacă preferi fructele, sucurile naturale, nucile sau iaurtul, acestea se pot adăuga, rezultatul fiind o masă exact pe gustul tău.

Băutură instant Herbalife pe bază de plante, pentru mai multă energie –  Cu aprox. 6 kcal, ceaiul instant pe bază de plante, poate fi savurat atât cald cât şi rece, fiind o băutură revigorantă, o infuzie de ceai verde şi negru, ce asigura cantitatea de lichide necesară organismului.
Potoleşte-ţi setea cu Herbalife Herbal Aloe – O alternativă delicioasă la sucurile şi băuturile bogate în zahăr, băutura concentrată cu extract de Aloe şi Mango conţine suc de aloe vera (40%) care, adăugat în apă, îi conferă acesteia un gust răcoritor, transformând astfel consumul de apă într-o plăcere revigorantă. Aportul insuficient de lichide poate duce la deshidratare, întreg organismul având de suferit.

***
Despre Herbalife®
Herbalife® oferă o gamă variată de produse pentru controlul greutăţii obţinute în urma unor cercetări ştiinţifice, suplimente nutriţionale menite să sprijine un stil de viaţă activ şi sănătos, precum si produse pentru îngrijirea personală. Portofoliul Herbalife® include shake-uri proteice, batoane înlocuitoare de masă şi gustări proteice; suplimente nutritive pentru fitness şi energie; produse pentru îngrijire personală şi produse pentru îngrijirea tenului.
Herbalife Ltd (abreviere: HLF) este o companie internaţională din domeniul nutriţiei care comercializează produse pentru controlul greutăţii, suplimente nutritive şi produse de îngrijire personală printr-un sistem de vânzări directe. Produsele Herbalife® sunt vândute în peste 90 de ţări prin intermediul unei reţele internaţionale de membrii independenţi. Compania susţine Herbalife Family Foundation şi Programul Casa Herbalife în scopul îmbunătăţirii nutriţiei copiiilor din întreaga lume. Pentru mai multe informaţii legate de compania Herbalife®, puteţi accesa website-urile www.herbalife.com  şi ww.herbalife.ro

Vezi si:  Mecanex mizeaza pe o crestere cu 40% a cifrei de afaceri in 2018

Citeste tot comunicatul de presa