Tehnici de vanzari eficiente – partea a II-a

Aceasta este a doua parte a prezentarii cu tehnici de vanzari eficiente. Daca vrei sa citesti prima parte, da click aici

  • Vanzarea prin recomandare

Clientii multumiti aduc alti clienti. Foloseste aceasta strategie si arata clientilor ca produsul tau functioneaza pentru altii. In loc sa enumeri ceea ce poate compania sa faca, prezinta ce a facut deja. Acest aspect face emailul tau mai convingator in doua moduri:

Citeste mai jos



  1. Schimbi un limbaj ipotetic cu rezultate concrete.
  2. Imputernicesti valoarea produselor in fata clientului.

Cum poti face asta?

  • Fa trimiteri spre o recenzie scrisa sau video a unui client.
  • Include un citat din partea unui client care contine numele companiei.

De ce functioneaza?

Potrivit studiilor, recenziile sunt de doisprezece ori mai crezute decat descrierile oficiale ale unui produs. Oamenii au incredere in alte persoane fizice si nu in companii care au ca scop sa isi vanda produsele.

 

  • Vanzarea pe fond emotional

Emotiile sunt o caracteristica de baza a unei fiinte umane si de ce sa nu apelezi la ele cand vine vorba de tehnici de vanzari? In loc sa te bazezi pe statistici si date concrete, opreste-te putin si gandeste-te la sentimente. Foloseste urmatoarele strategii:

  • Cauta o realizare pe plan personal sau profesional si trimite multumiri. Un studiu indica faptul ca urarile nesincere si cele autentice sunt la fel de eficiente, ceea ce inseamna ca pana si un compliment fortat poate lucra spre avantajul tau.
  • Arata-le ca te gandesti la ei prin oferirea produselor pe care si le doresc.
  • Gaseste trasaturi comune precum ziua de nastere, numele sau orice altceva care ar putea creea o conexiune.

De ce functioneaza ?

Functioneaza datorita faptului ca apartinem speciei homo sapiens sapiens si suntem condusi de emotii. Conform unui studiu facut de scoala de business Harvard, 95% dintre deciziile in legatura cu achizitionarea unui produs se iau la nivel subconstient. Emotia este un proces innascut, puternic si in principal involuntar. Deciziile pe care le luam in mod constient sunt cel mai probabil ghidate de ele.

Citeste mai jos

Da-ne un like sau aboneaza-te la newsletter-ul nostru pentru a primi ebook-ul gratuit:

  • Portal Management
    Tehnici de vanzare

    Tehnici de vanzare

[contact-form-7]

  • Vazarea folosind umorul

Umorul poate dezarma un client care este imun la email-urile cu scop de vanzare. Lasa pentru cateva momente manualul de vanzari si distreaza-te putin. Sunt sanse sa starnesti un zambet, poate si un raspuns.

Cum sa folosesti umorul in vanzari:

  • Include un gif amuzant in emailul tau.
  • Cauta pe retelele sociale un hobby al clientului tau si fa o referinta amuzanta la el.
  • Foloseste autoironia pentru a arata ca esti constient de faptul ca nu raspunde.

De ce functioneaza?

Simplu. Oamenii amuzanti sunt usor de placut. Umorul trece peste normele sociale si peste asteptari intr-un mod amuzant. Email-urile cu scop de vanzare sunt de asteptat sa fie enervante, dar o abordare amuzanta poate schimba un „nu” intr-un „hai sa vorbim”.

The post Tehnici de vanzari eficiente – partea a II-a appeared first on Portal Management.

Citeste tot articolul

In articol

Articole pe aceiasi tema

Comenteaza

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *