GoPro – istoria succesului

 

Despre GoPro

GoPro Inc. este unul dintre cei mai mari producatori de camere de actiune si accesorii pentru acestea din lume. A avut o evolutie spectaculoasa, de la conditia de producator local, pana la o companie care valoreaza miliarde de dolari.

Istoric

Nicholas Woodman, fondatorul companiei GoPro, a simtit nevoia de a crea o camera portabila pentru amatorii de sporturi extreme cu scopul de a a captura foto sau video aventurile prin care trec. Aceasta idee i-a venit in timp ce se afla intr-o excursie in Australia si nu a reusit sa inregistreze materiale video satisfacatoare.

Citeste mai jos



In 2002, Woodman a infiintat compania dupa ce a strans bani o perioada de timp, vanzand bratari si curele de camera din duba sa Volkswagen. Pe langa asta, a apelat la un imprumut in valoare de 200.000 $.

In 2004, GoPro a vandut primul produs, fiind vorba de o camera pe baza de film, iar putin mai tarziu a introdus camerele digitale si cele video. De atunci, compania a vandut in fiecare an cel putin dublu fata de anul precedent.

 

goprogopro1

 

 

 

 

 

 

 

In 2012, compania a vandut 2.3 milioane de camere, ceea ce a generat un profit de 521 milioane $ (conform spuselor lui Woodman). Din aceasta suma, numai in luna ianuarie s-a inregistrat  un profit in valoare de 100 milioane $.

Citeste mai jos

Da-ne un like sau aboneaza-te la newsletter-ul nostru pentru a primi ebook-ul gratuit:

  • Portal Management
    Povesti despre afaceri de succes

    Tehnici de vanzare

[contact-form-7]

In 2013, clientii GoPro au incarcat continut video care avea numele companiei in titlu cu o lungime totala de 2 ani 9 luni si 2 saptamani.

In luna iunie a anului 2014, compania a intrat in domeniul public si a vandut 17.8 milioane de actiuni in valoare 427.2 milioane $, ceea ce a conferit companiei o valoare aproximativa de 2.95 miliarde $.

 

Actiuni sociale

GoPro este o companie inclinata spre a ajuta societatea, de aceea a format initiativa „GoPro for a Cause”. Scopul acesteia este de a atrage atentia asupra unor cauza ale comunitatii target a companiei, a investi in valorile acestor oameni si a le crea un mediu inconjurator sanatos, curat si placut, prin diferite campanii si actiuni specifice.

Spre exemplu, campania „Skate Like a Girl” are scopul de a atrage atentia si a schimba mentalitatea asupra stereotipurilor legate de skating-ul privit ca un sport pentru baieti. Sau putem vorbi de afilierea companiei la campania celor de la „International Fund for Animal Welfare”. Aici, GoPro sponsorizeaza si mediatizeaza o actiune prin care pasarile rapitoare sunt salvate, reabilitate si lasate din nou libere in Beijing.

The post GoPro – istoria succesului appeared first on Portal Management.

Citeste tot articolul

Articole pe aceiasi tema

Comenteaza

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *