Daikin lansează o campanie de Buy Back

Compania Daikin România a dat startul programului Buy Back prin care încurajează înlocuirea vechilor aparate de aer condiționat cu unele de ultimă generație, din gama Bluevolution. În cadrul campaniei, Daikin oferă reduceri de până la 400 lei.

Campania are loc în perioada 25 aprilie – 30 iunie 2018 prin intermediul partenerilor Daikin Home Comfort Expert. Reciclarea aparatelor colectate în urma campaniei este asigurată de Asociația Românâ pentru Reciclare – RoRec.

„Un aparat de aer condiționat vechi, care nu mai funcționează la capacitate maximă, devine ineficient energetic și poate avea efecte negative atât asupra celor care îl folosesc, cât și asupra mediului înconjurător. Pe lângă costurile nejustificate la energie, potențialul de încălzire globală (GWP – Global Warming Potential) al acestor unități este extrem de ridicat. Scopul programului Daikin Buy Back este de a atrage atenția asupra importanței reciclării aparatelor vechi și totodată, de a încuraja clienții să aleagă performanța noilor sisteme Daikin, oferindu-le un discount la înlocuirea aparatului vechi”, a declarat Alina Turcitu, Marketing Coordinator Daikin România.

Promoția se aplică la achiziționarea echipamentelor din gama Bluevolution: Ururu Sarara, Stylish, Emura, Perfera, Sensira R32 și Comfora.

 

 

 

 

Citeste tot articolul

Articole pe aceiasi tema

Comenteaza

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *