Ascensiunea brandurilor care înving vremurile. SUPERBRANDS A DEMARAT EDIŢIA A IX-A A PROGRAMULUI SUPERBRANDS PENTRU ROMÂNIA

Superbrands, reprezentată pe piața locală de agenția de comunicare strategică BDR Associates, anunță demararea ediției 2019 a Programului Superbrands pentru România și primele etape parcurse. Astfel, a fost constituit Consiliul de onoare Superbrands, format în acest an din 27 de personalități marcante, din diferite industrii, și a fost desemnat partenerul Superbrands pentru cercetarea de piață, continuând colaborarea cu Ipsos, ca și în edițiile trecute.
Pornind de la brandurile din edițiile anterioare, la care se adaugă cele active în ultima perioadă, Ipsos a definitivat lista scurtă, incluzând 1560 de branduri prezente în 59 de domenii reprezentative pentru piața românească. Acestea au intrat în faza de selecție guvernată de către specialiștii care fac parte din Consiliul de onoare Superbrands. Au fost selecționate 819 branduri care au trecut în etapa următoare a cercetării de piață ce va fi derulată de către Ipsos, conform cu metodologia internațională Superbrands, în perioada martie – mai 2019. Rezultatele cercetării de piață vor fi disponibile în partea a doua a lunii mai 2019.
Un top 10 al domeniilor cu cele mai multe branduri calificate, la finalul primei etape de selecție, include: Media, Îngrijire Personală, Vinuri, Casă și Construcții, Modă, Lactate, Patiserie, Bere, Produse Electrocasnice, Hotelărie. O noutate a ediției din acest an a Programului Superbrands pentru România o aduce includerea a încă 8 domenii aflate în plină ascensiune în 2019: Alimente/Produse BIO, Streaming Audio/Video, Jocuri/Divertisment, Site-uri web pentru comparație prețuri, Comenzi mâncare cu livrare la domiciliu, Dispozitive Încălzire Tutun și Tichete și carduri pentru achiziția de alimente, precum și Papetărie, alăturat în mod firesc domeniului Librării deja existent în edițiile anterioare.
În paralel cu etapa cercetării de piață, se deschide lista nominalizărilor pentru performanță în business, precum și pentru trofeul Honorary Recognition, acordat în fiecare an unor personalități, companii sau reprezentanți ai societății civile, alte categorii cu o contribuție remarcabilă la dezvoltarea unor domenii inovatoare pentru România.
Despre Superbrands România: Prezentă în România din 2005, prin agenţia de comunicare strategică şi relaţii publice BDR Associates, organizaţia Superbrands dezvoltă programe dedicate pieţei româneşti şi culturii de branding locale. Programele derulate până acum, care includ șase ediţii Consumer Superbrands (2006, 2010, 2012, 2013, 2015, 2017) şi două ediţii Business Superbrands (2007 şi 2008), au oferit peste 300 de modele de succes în branding şi comunicare. Programele Superbrands în România au reunit, de-a lungul timpului, în Consiliul de Onoare Superbrands, peste 200 de specialişti şi profesionişti în management, marketing, comunicare, branding şi alte domenii. Mai multe informaţii despre programul Superbrands România sunt disponibile pe www.ro.superbrands.com.
Despre BDR Associates: Fondată în 1995, agenţia de comunicare strategică şi relaţii publice BDR Associates este partenerul exclusiv în România al Hill + Knowlton Strategies, parte a Grupului WPP, unul dintre cele mai mari grupuri internaţionale de comunicare din lume. BDR Associates și-a extins activitatea în alte piețe, începând cu 2002, când a deschis prima agenție de comunicare în Republica Moldova. BDR Associates asigură servicii de comunicare strategică, public affairs și managementul crizei, traininguri specializate, comunicare corporatistă, branding, evenimente, dezvoltare creativă, digital PR, proiecte EU, monitorizari specifice și analize sectoriale, alte servicii pentru companii multinaționale sau antreprenoriale, instituții internaționale sau neguvernamentale, alte categorii de clienți, dezvoltând în ani parteneriate strategice cu diverse companii de consultanță din Europa și din alte zone, devenind astfel o agenție lider al pieței de comunicare din regiune. Mai multe detalii pe www.bdrassociates.com.
Despre Ipsos: Grupul internaţional de origine franceză Ipsos ocupă numărul 3 global în domeniul cercetării de piaţă, este listat la Bursa din Paris şi este prezent în 89 de ţări. În România, grupul Ipsos este prezent prin două entităţi, Ipsos România şi Ipsos Interactive Services şi are peste 1.000 de angajaţi. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi https://www.ipsos.com/ro-ro.

Citeste tot comunicatul de presa

Articole pe aceiasi tema

Comenteaza

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *