Live News

¬Lansarea Single Malt Society din Capitală a adus împreună sute de pasionați de single malt din România

Alexandrion Group, liderul industriei de băuturi spirtoase de pe piața locală și un jucător global în domeniu, a lansat oficial luni, 11 iunie, în Capitală, comunitatea Single Malt Society,

Normal
0

false
false
false

EN-US
X-NONE
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Table Normal”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt;
mso-para-margin-top:0in;
mso-para-margin-right:0in;
mso-para-margin-bottom:8.0pt;
mso-para-margin-left:0in;
line-height:104%;
mso-pagination:widow-orphan;
text-autospace:ideograph-other;
font-size:11.0pt;
font-family:”Calibri”,sans-serif;}

platformă dedicată pasionaților de single malt din România.
Evenimentul a avut loc sub forma unei gale de amploare, la Palatul Parlamentului, în prezența domnului Nawaf Salameh, Keeper of the Quaich și Chairman al Alexandrion Group, dar și a celor patru ambasadori ai Single Malt Society: Olimpia Melinte, Alina Ceușan, Adrian Despot și Petre Fumuru.
Inaugurată în noiembrie 2017, Single Malt Society este o comunitate dedicată atât pasionaților și cunoscătorilor de single malt cât și celor care își doresc să descopere gustul, universul și ritualul de savurare a acestei categorii de băuturi premium. După lansările oficiale din Cluj-Napoca, Iași, respectiv Timișoara, a venit rândul bucureștenilor să descopere valorile autentice single malt: dorința de a excela și aprecierea bunului gust. Single Malt Society numără în prezent peste 1700 de membri înscriși, în mai puțin de 8 luni de la primul eveniment.
„Am lansat în România, în urmă cu mai puțin de un an, Single Malt Society, pentru că ne-am propus să creem un spațiu comun pentru pasionaţii de single malt. Am simțit nevoia să îi aducem la un loc pe toți acești oameni care, deși au personalități și vieți atât de diferite, împărtășesc aprecierea pentru single malt și, odată cu ea, pasiunea pentru calitatea experiențelor, a produselor și implicit a vieții. Comunitatea Single Malt este deschisă tuturor celor care cred în cultivarea bunului gust, chiar dacă până acum nu au avut poate ocazia să savureze un single malt”, a declarat Nawaf Salameh, Chairman Alexandrion Group și Keeper of the Quaich.
Universul Single Malt a fost descoperit pas cu pas de audiență, pornind de la experiențele relatate de domnul Nawaf Salameh, singurul român care deține titulatura de Keeper of the Quaich, distincție oferită în Scoția exclusiv celor care demonstrează merite deosebite în creșterea categoriei de single malt, continuând cu cele ale ambasadorilor de brand, dar și printr-un montaj video emblematic, semnat de către Carmen Lidia Vidu, regizor de teatru multimedia, film și animație.
După ce am vizionat acest moment iconic care reflectă ritualul single malt în cinematografia internațională, realizez că nu avem imagini atât de grăitoare în niciun film românesc. Dacă avem vreun regizor prezent în sală, îl anunț că atât universul, cât și actrița sunt disponibile. Lăsând gluma la o parte, unul dintre motivele pentru care m-am alăturat Single Malt Society în calitate de ambasador a fost pentru a arăta că feminitatea și puterea se îmbină perfect într-un pahar de single malt și în întreg ritualul de savurare”, a declarat Olimpia Melinte, Ambasador Single Malt Society pentru Moldova.
O să încep prin a vă povesti depre o reacție pe care mulți barmani o au atunci când îmi comand un single malt: mă privesc cu o sprânceană ridicată, întrebându-se dacă chiar știu ce vreau să comand. Și de cele mai multe ori rămân plăcut surprinși să descopere că da, chiar cunosc universul single malt, iar toate informațiile le-am cumulat și le-am decantat pe parcurs, în cadrul familiei Single Malt Society. Cred în puterea educației, în lucrul bine făcut și aprofundat în timp, de unde și rolul meu ca ambasador Single Malt Society: să introduc conceptul, ritualul, povestea single malt inclusiv publicului tânăr, poate mai puțin experimentat, dar cu siguranță deschis la experiențe premium”, a declarat Alina Ceușan, Ambasador Single Malt Society pentru Transilvania.
„Povestea mea cu single malt a început în urmă cu circa 13 ani, la o degustare de vin. Chiar înainte de degustare, cineva inspirat mi-a făcut cunoștință cu un single malt foarte afumat. Recunosc că primele 3 guri de vin de la acea degustare nu au avut niciun gust, afumătura single malt-ului acaparând toate simțurile. În timp, am ales să îmi continui povestea cu această categorie de whisky și iată-mă astăzi pasionat. Am acasă inclusiv o vitrină dedicată – care bănuiesc că se regăsește și în alte case –  ce suferă de un sindrom comun tuturor pasionaților: oricât de multe sticle ar conține, niciodată nu sunt suficiente și tot timpul cred că trebuie să se mai împlinească cu câteva”, a afirmat și Adrian Despot, Ambasador Single Malt Society pentru Banat.
Primul meu single malt nu a fost un single malt, pentru că l-am încercat cum nu se poate mai prost, în combinație cu o băutură energizantă. Teoretic aceasta a fost prima mea interacțiune, practic, însă, aceasta s-a întâmplat în momentul în care am intrat în comunitatea Single Malt Society și am început să înțeleg povestea, valorile și gustul acestui whisky premium. Am înțeles că este o băutură fină, o experiență nouă, o poveste nouă, cu o istorie extraordinară în spate și cred cu putere că întreg universul single malt merită împărtășit și făcut cunoscut unui public cât mai larg”, a conchis Petre Fumuru, Ambasador național Single Malt Society.
Mai multe informații despre Single Malt Society și ambasadorii de brand găsiți și pe pagina oficială de

Normal
0

false
false
false

EN-US
X-NONE
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Table Normal”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt;
mso-para-margin-top:0in;
mso-para-margin-right:0in;
mso-para-margin-bottom:8.0pt;
mso-para-margin-left:0in;
line-height:104%;
mso-pagination:widow-orphan;
text-autospace:ideograph-other;
font-size:11.0pt;
font-family:”Calibri”,sans-serif;}

Facebook a comunității sau pe

Normal
0

false
false
false

EN-US
X-NONE
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Table Normal”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt;
mso-para-margin-top:0in;
mso-para-margin-right:0in;
mso-para-margin-bottom:8.0pt;
mso-para-margin-left:0in;
line-height:104%;
mso-pagination:widow-orphan;
text-autospace:ideograph-other;
font-size:11.0pt;
font-family:”Calibri”,sans-serif;}

Instagram
Despre Alexandrion Group:
Distileriile Alexandrion şi Distileriile SABER 1789, care, împreună, înglobează o istorie de peste 200 de ani în industria locală a băuturilor spirtoase, au creat unele dintre cele mai puternice brand-uri din România, recunoscute atât pe plan intern, cât şi internaţional pentru calitatea și rafinamentul lor. Portofoliul de produse proprii cuprinde toate categoriile de băuturi spirtoase cerute pe piață, inclusiv băuturi tradiţionale româneşti. Dintre acestea, cele mai cunoscute sunt Alexandrion 5* şi 7*, faimosul vinars Brâncoveanu XO, VS şi VSOP, Zolmyr, SABER Elyzia şi alte produse care au asigurat companiei poziția de lider pe piața băuturilor spirtoase şi tradiţionale din România.

Citeste tot comunicatul de presa

Articole pe aceiasi tema

Comenteaza

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *